Tarkalleen viikon päästä alkaa ihastuttava, viime elokuusta lähtien odotettu ajanjakso, jolloin minullakin on elämää ja saan käyttää aurinkolaseja, mikä tarkoittaa ettei tarvitse meikata silmiä. Kesäloma, yay yay!

Mun kesälomakalenteri on jo melko täynnä, vaikka sinne jääkin mukavasti hieman aukkoja laiskottelulle. Loma alkaa lupaavasti sunnuntaina piknikillä Ainolanpuistossa. Olen hieman miettinyt asiaa, ja kyllä, Ainolanpuisto on se paikka jossa juhlistetaankoulun päättymistä. Eli hyvällä tuurilla saatan tienata hieman rahaa sillä piknikillä, jos vain viitsin hieman pulloja keräillä.

Sen jälkeen minulla onkin autuaan ihana kahden viikon rento kausi. Mutta kesäkuun kaksi viimeistä viikkoa ovatkin yhtä menoa sellaista vaahtosammuttimien kanssa. Menen kahdelle lastenleirille peräkkäis isoseksi. Siitä tulee loistavaa. Heitän elämäni kahdeksi viikoksi puskaan odottamaan ja juoksen hyperaktiivisten duracel-pupujen perässä. Jännää! Heinäkuu onkin sellaista vierailujen kuukautta. Silloin menemme perheiden kanssa niille pakollisille sukulaisvisiiteille (ainakin luulisi niin) Olen myös suunnitellut muutamien kavereiden kanssa kyläilyjä vähän ympäri suomea. Aikataulut vain ovat auki.

Mutta nyt kun peruskoulua on enää viikko jäljellä, niin, VAIKKA lupasin itselleni että heitän kärrynpyörää onnesta todistustenjakopäivänä, pitää kuitenkin varata paketti nenäliinoja matkaan. Ihan vain varmuuden vuoksi. Vaikka niin olenkin kypsä meidän luokkaan (lähinnä niihin poikiin), niin kuitenkin. Siinä luokassa olen opiskellut kolme vuotta elämästä. Ja uskon, ettei enää koskaan tule sellaista tilannetta, että näkisin edes meidänluokan tytöt kaikki yhtä aikaa. Tuskin näen edes ketään, kun niin epäsosiaalinen paska olen ettei kukaan muista soittaa minulle. Tosin Marjo lupasi tulla käymään mökillä. (Joten muista tämä, Marjo! Tiedän että jossain välissä luet tämän! Odotan sun soittoa kesällä!)

Joten... Kesäloma lähestyy. Ei enää meidän koulua, ikinä! Jihaa! Ostin muuten maailman ihanimmat kengät päättäjäisiin. Teemani on punavalkoinen <3

Tämän lähemmäs punaisia barbie-kenkiä en päässyt.