
Pian sataa taas ja on helpompaa hengittää.
lauantai, 21. kesäkuu 2008

Pian sataa taas ja on helpompaa hengittää.
lauantai, 21. kesäkuu 2008

Ja skanneri taas söi kuvan värit niin että näytän ihan kalpealta...
Ja ostin muuten uudet kengät, mutta vein vanhat suutarille, niin nyt minulla on yhdet kengät lisää!
lauantai, 21. kesäkuu 2008

keskiviikko, 4. kesäkuu 2008

Prkl kuvan rakeisuus :(
lauantai, 31. toukokuu 2008

Reta - Todella vaiheessa blogin vanhemmat merkinnät blogin ensimmäisen ulkoasun kera. Nauttikaa tai hävetkää, ihan sama minulle :D