lauantai, 21. kesäkuu 2008

Pian sataa taas

Pian sataa taas ja on helpompaa hengittää.

lauantai, 21. kesäkuu 2008

Varo mitä ajattelet

Ja skanneri taas söi kuvan värit niin että näytän ihan kalpealta...

Ja ostin muuten uudet kengät, mutta vein vanhat suutarille, niin nyt minulla on yhdet kengät lisää!

lauantai, 21. kesäkuu 2008

Toiveesta

keskiviikko, 4. kesäkuu 2008

Suvi suloinen

Prkl kuvan rakeisuus :(

lauantai, 31. toukokuu 2008

Arveluttavaa